Sharky Computer

Szolgáltatások

Informatikai rendszer üzemeltetés

Számítógép rendszer üzemeltetés

A számítógép hálózatok és informatikai rendszerek a legritkább esetben képesek csak működni felügyelet és rendszeres karbantartás nélkül. Szükség van informatikai rendszer üzemeltetésre.

A folyamatosan változó informatikai környezetben napi szintű feladat az operációs rendszerek (windows frissítések), a vírusirtók,  a JAVA vagy Adobe Reader rendszeresen érkező frissítéseinek telepítése.

Informatikai rendszerek esetén a hálózat elemeinek (routerek, switchek, WIFI AP-k) belső szoftver frissítése is egyre kiemeltebb szerepet kap az internet felől érkező támadások és adatlopási kísérletek megelőzése érdekében.

A cégek munkatársai is egyre jobban igénylik az informatikai támogatást, hogy legyen valaki, aki nem ül mellettük folyton, de informatikai probléma esetén felhívható és gyors és hatékony segítséget tud nekik nyújtani számítástechnikai kérdésekben.

Az informatikai rendszer üzemeltetés olyan számítástechnikai szolgáltatás, melyre egyre nagyobb szüksége van minden olyan vállalkozásnak, mely napi munkájához egy vagy több számítógépet és internetet használ.

Minden informatikai rendszer egyedi, így az informatikai rendszert mindent esetben előzetesen felmérjük, egyeztetünk a működéssel kapcsolatos elvárások tekintetében. Ezen információk ismeretében alakítjuk ki ajánlatunkat az informatikai rendszer üzemeltetési szolgáltatásra. Így megrendelőink biztosak lehetnek benne, hogy olyan szolgáltatást kapnak, amire valóban szükségük van.

Erre az igényre kínál a Sharky Computer Rendszer üzemeltetési szolgáltatásával hatékonyt megoldást.

Minden informatikai rendszer más és más, ezért kínálunk személyre szabott rendszer üzemeltetési szolgáltatást minden partnerünknek.

IT Rendszer üzemeltetési szolgáltatás

Rendszer üzemeltetési szolgáltatási csomagunk minden esetben egyedi, de az alábbi szolgáltatásokat jellemzően mindegyik tartalmazza.

  • 24 órán belüli hibaelhárítás megkezdés
  • Telefonos támogatás munkanapokon 9-17 óra között
  • Korlátlan Internetes távsegítség nyújtás probléma esetén
  • Adott számú helyszíni munkavégzésre fordítható munkaóra
  • A havi helyszíni munkavégzésre fordítható munkaóra kereten felüli (plusz munkaóra és kiszállás)  kiszállási díj mentes
  • Teljes IT infrastruktúra menedzsment (kapcsolat tartás a telekommunikációs szolgáltatókkal, riasztó és kamera rendszert üzemeltető vállalkozókkal stb.)
  • Igény esetén 0-24 órás és 7/24-es rendelkezésre állás

Rendszer üzemeltetés a gyakorlatban

A megelőzésnél nincs jobb gyógyszer egy problémára!

  • 100%-ban monitorozzuk az üzemeltetett rendszerek legfontosabb részeit, így sokszor hamarabb értesülünk egy informatikai problémáról, mint az ügyfél
  • A rendszeres karbantartás évekkel megnöveli az informatikai eszközök és számítógépek élettartamát, így ügyfeleink jelentős összegeket képesek megspórolni informatikai fejlesztéseik során
  • Az váratlanul kialakuló informatikai problémák sokkal gyorsabban oldódnak meg közreműködésünkkel, amivel nő az ügyfél hatékonysága és kevesebb az üresjárat